2a FESTA DE MENJARS DEL MÓN A L’AULA D’ACOLLIDA

Aquest 6 de juny , a l’hora del pati, a l’aula d’acollida del nostre centre, hem dut a terme la 2a FESTA DELS MENJARS DEL MÓN, on hem compartit menjars típics dels països originaris de l’alumnat de l’aula d’acollida.

Hem parlat dels ingredients de cada recepta i de la seva elaboració. I hem pogut degustar chbakia, msamn, dàtils i rerayef, menjars típics del Marroc, huán dòu cí bà, postres xineses, jiao zi, plat típic de la Xina, “asado argentí”, pastafrola, pastís tradicional d’Uruguai, baleadas d’Hondures, seco de pollo d’Equador, empanada de Veneçuela i el nostre tradicional pa amb tomàquet amb botifarra d’ou i espetec, que no hi podia faltar!

Tot això, remullat amb begudes fresques!

Les professores de l’aula d’acollida volem agrair la participació a tot l’alumnat de l’aula d’acollida i felicitar-vos per les receptes cuinades, que han estat tot un èxit!

Gràcies a tots i a totes per haver fet possible aquesta festa amb la vostra participació.

Que passeu molt bon estiu!