AL SIEI, ENS MULLEM!

Des de principis de novembre de 2021, l’alumnat del SIEI (Suport Intensiu d’Escolarització Inclusiva) de l’Institut Andreu Nin, realitza un curset  cada divendres a l’última franja horària  a les instal·lacions de la piscina  Municipal del Vendrell. Les activitats són    a càrrec de personal especialitzat i està subvencionada per la Regidoria d’Esports del Vendrell.

Aquesta tasca té moltíssims avantatges per als seus usuaris, com el fet de fomentar l’autonomia personal, introduir hàbits de vida saludable, millorar el desenvolupament motriu o  participar en activitats de grup, entre d’altres.

Durant aquestes sessions de natació es fan variades activitats. La primera part està dedicada al que col·loquialment coneixem per fer piscines. Aquí, els nostres alumnes practiquen les diferents modalitats de natació amb diversos suports, depenent de les necessitats de cadascú. La segona part és més lúdica i està dedicada a fer jocs cooperatius i col·laboratius. I, per acabar, si s’ho han guanyat, algunes vegades com a premi tenen una estoneta per relaxar-se al jacuzzi.

Així doncs, esperem que aquesta feina  tan enriquidora, divertida i saludable continuï any rere any perquè puguem seguir gaudint i aprenent dels meravellosos professionals que ens atenen amb un gran somriure cada setmana.