CAUEN LES FULLES AL PASSADÍS DE 1r d’ESO

Mural grupal de tardor: fulles i espirals en moviment

Enguany iniciem un nou curs des de l’assignatura de Decoració i Muralisme amb força i ganes. Els alumnes de 1r d’ESO van començar amb una activitat introductòria per realitzar la decoració d’unes ales de papallona per poder després fer un mural conjuntament amb tota la classe.

A partir de la setmana del 23 de setembre, van treballar la decoració pel passadís en relació a la tardor. Els alumnes han realitzat un parell d’activitats amb gran dedicació.

En primer lloc, van crear unes fulles del colors típics de l’estació decorades amb la tècnica del doodle art, és a dir, repetint un motiu o textures en un espai reduït. Després van utilitzar les fulles per crear tres murals al costat de les portes de 1r curs per poder ambientar el passadís tot acompanyant-les de paraules dites pels propis alumnes en una pluja d’idees inicial.

I en segon lloc, han treballat un petit exercici de dibuix tècnic amb el compàs i amb molt d’esforç per aprendre a fer una espiral perfecte i que s’han penjat també al llarg del passadís.