Comença el curs 19/20

El dijous 12 de setembre van començar a tota Catalunya les classes amb l’alumnat de l’Educació Secundària Obligatòria i el Batxillerat. A l’Institut de l’Alt Foix mantenim les tres línies completes a l’ESO (tres grups a cada nivell) i una línia al Batxillerat (un grup a primer i un altre a segon), amb un total de 347 alumnes distribuïts de la següent manera:

• 1r d’ESO:                   71 alumnes
  • 2n d’ESO:                  72 alumnes
  • 3r d’ESO:                   82 alumnes
  • 4t d’ESO:                   73 alumnes
  • 1r de Batxillerat:         28 alumnes
  • 2n de Batxillerat:        21 alumnes

La plantilla ha augmentat lleugerament i enguany està formada per 45 professionals: quaranta professores i professors, un educador d’educació especial, una vetlladora, una administrativa i dos conserges.

Mantenim l’evolució, iniciada els darrers cursos, cap a una escola més inclusiva. Això inclou els desdoblaments de les matèries instrumentals (català, castellà, anglès i matemàtiques) en agrupaments heterogenis, el Programa Intensiu de Millora a primer d’ESO, el Programa de Diversificació Curricular “FOIX” (Formació i Orientació per a la Inclusió en la Xarxa) a 3r i 4t d’ESO, el Suport Intensiu a l’Escolarització Inclusiva, i el Batxillerat a tres anys.

Per altra banda, el treball per projectes que l’alumnat de primer d’ESO va començar el curs passat, treballant per àmbits durant una part del seu horari setmanal, s’estendrà enguany a l’alumnat de segon d’ESO però, en aquest cas, en forma de treball globalitzat des de totes les matèries.