Comença el curs 19/20

El dijous 12 de setembre van començar a tota Catalunya les classes amb l’alumnat de l’Educació Secundària Obligatòria i el Batxillerat. A l’Institut de l’Alt Foix mantenim les tres línies completes a l’ESO (tres grups a cada nivell) i una línia al Batxillerat (un grup a primer i un altre a segon), amb un total […]

Comença el curs 19/20 Llegeix més »