Central Nuclear “Vandellòs I”
Dimecres 27 l’alumnat de 1r de batxillerat de l’Institut Alt Foix via visitar la central nuclear “Vandellòs I” (L’Hospitalet de l’Infant) que es troba en fase de desmantellament. Vandellòs I es va construir el 1967 i va començar a produir electricitat a partir del 1972 amb una potència elèctrica de 480MWe, gestionada per l’empresa Hispano-Francesa d’Energia Nuclear, Hifrensa. Es tractava d’un reactor de tipus GCR de tecnologia […]
Central Nuclear “Vandellòs I” Llegeix més »












