Sortides de tardor
Com és tradicional al nostre centre la vigília de l’1 de novembre, diada de Tots Sants, l’alumnat de l’ESO fa sortides per l’entorn acompanyat pel professorat, sobretot les tutores i els tutors individuals: – 1r d’ESO: Guardiola de Font-rubí – 2n d’ESO: Els Pèlags de Vilobí del Penedès, amb visita al museu de […]
Sortides de tardor Llegeix més »





