Jornada d’inclusió

El dimarts 7 de maig es va realitzar la Primera Jornada d’Inclusió Educativa al nostre centre, dirigides a l’alumnat de 2n d’ESO i organitzades pel seminari d’Orientació Educativa.

L´objectiu d’aquestes jornades és sensibilitzar al nostre alumnat envers la diversitat i la importància de la inclusió. Es va comptar amb la participació de diferents entitats i voluntaris relacionats amb la salut mental, discapacitat intel.lectual, discapacitat motriu, TEA, sordesa i ceguesa.

La jornada va ser tot un èxit, per la qual cosa volem donar donar les gràcies al professorat, alumnat, PAS, voluntaris i demés persones que ho van fer possible.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut