Xerrada de Batxillerat

L’Institut Alt Foix de Sant Martí Sarroca, realitza una xerrada informativa el proper dijous 2 de maig a les 6 de la tarda. En acabar, hi haurà un refrigeri per a tothom. A la xerrada, es comentarà les característiques en les quals es fan les classes, les tutories personalitzades, els grups reduïts, les modalitats científic, humanístic, social i tecnològic, la proximitat, la possibilitat d’estudiar matèries online a l’IOC i els excel.lents resultats obtinguts a les PAU.

Us hi esperem!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut