General

Sortida a Vandellòs

Aquest proper divendres dia 18, l’alumnat de 1r de Batxillerat de l’Institut de l’Alt Foix, realitza una sortida a l’antiga central nuclear de Vandellòs I (L’Hospitalet de l’Infant). El complex nuclear de Vandellòs és una central nuclear que constava inicialment de dos reactors nuclears i que va ser tancat el 1989 després d’un incendi en una de les […]

Sortida a Vandellòs Llegeix més »

Entrega de Butlletins

Demà divendres 21 es fa entrega del butlletins parcial 1 a tot l’alumnat de l’Institut Alt Foix. Al llarg del dia es realitzen diverses activitats i a última hora els tutors farà entrega de les notes i li comentarà com han anat. L’horari de l’Institut és de 8 a 12 del matí.

Entrega de Butlletins Llegeix més »

Proves Cangur

El termini per a inscriure’s a les proves Cangur de matemàtiques del curs 2018/19 comença la propera setmana. El dilluns dia 10 i dimarts 11 de desembre de 11:30 a 12:00 hores es pot formalitzar l’inscripció. Tot l’alumnat de l’Institut d’ESO i Batxillerat de l’Alt Foix pot formalitzar la matricula. Les proves es realitzaran el

Proves Cangur Llegeix més »

Alt Foix i la violència de gènere

Al vestíbul de l’Institut De l’Alt Foix es realitza una exposició amb els cartells de diferents centres presentats al I Concurs de cartells del Dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones (hi ha els 3 premiats, inclòs el 2n premi de l’Arianna Oyonarte). Paral.lelament, l’alumnat de 3r i 4t d’ESO de l’institut

Alt Foix i la violència de gènere Llegeix més »

Tallers de Ciències

Els alumnes de 1r i 2n de BTX de Biologia han participat d’uns tallers de ciència, anomenats “Ciència al Carrer” que s’han celebrat com un dels actes de la setmana de la ciència a BCN. Aquests tallers de ciència relacionats amb la recerca biomèdica,  han sigut realitzats per l’IDIBAPS, i hi han participat 250 alumnes de centres

Tallers de Ciències Llegeix més »

Sortida de la tardor

El passat dijous 8 de novembre l’alumnat de l’Institut Alt Foix va realitzar la tradicional sortida de la tardor. Cada curs va organitzar una caminata diferent i es van visitar els Pèlags de Foix (1r d’ESO), els Talls (Pèlags) de Vilobí (2n d’ESO), les Dous de Torrelles (3r d’ESO) i el santuari de Santa Maria

Sortida de la tardor Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut