Sortida a Vandellòs
Aquest proper divendres dia 18, l’alumnat de 1r de Batxillerat de l’Institut de l’Alt Foix, realitza una sortida a l’antiga central nuclear de Vandellòs I (L’Hospitalet de l’Infant). El complex nuclear de Vandellòs és una central nuclear que constava inicialment de dos reactors nuclears i que va ser tancat el 1989 després d’un incendi en una de les […]
Sortida a Vandellòs Llegeix més »












