En marxa el curs 18/19
El passat dia 12 començaven a tota Catalunya les classes amb l’alumnat de l’Educació Secundària Obligatòria i el dia 14 ho feien amb l’alumnat de Batxillerat. Per primer cop, l’Institut de l’Alt Foix té tres línies completes a l’ESO (tres grups a cada nivell) i una línia al Batxillerat (un grup a primer i un […]
En marxa el curs 18/19 Llegeix més »





