Voleu veure com van els calçots ?

Hola,

Doncs fa temps que no mostrem com van els calçots, de fet, no ens estan donant gaire feina. Van creixent bé, a bon ritme i no reguem. Està plovent molt, fins i tot podríem dir que massa. El que fem és calçar la terra a mesura que van estirant i es veu el tall una mica blanc.

Publiquem alguna foto, també podreu veure que tenim unes carxoferes fantàstiques i que ens han brotat les faveres.

Salut i sol

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut