Reciclant paper
Hola! A l’assignatura de naturals estem treballant el canvi climàtic i la importància del reciclatge. Aquesta setmana hem reciclat paper. Vam fer un bastidor i amb trossets de paper de diari triturats, aigua i colorant vam fer una barreja de paper reciclat. Ja veurem el resultat… Salut i bon blog!












