Sortides de tardor i treballs de recerca
El dimarts 31 d’octubre, dia de la Castanyada, l’alumnat de l’Educació Secundària Obligatòria de l’Institut va fer una sortida de convivència a diferents destinacions del nostre entorn, acompanyat pel professorat, especialment els tutors i tutores individuals. Totes les excursions es van fer a peu i en l’horari lectiu del centre. L’alumnat de 1r d’ESO va […]
Sortides de tardor i treballs de recerca Llegeix més »









