Vaga general del 3 d’octubre. Aturada de les classes

El dia 3 d’octubre la gran majoria del professorat i del personal d’administració i serveis del nostre institut participarà activament en la vaga general convocada pels sindicats. Davant d’aquesta situació, s’hauran d’aturar totes les classes i només es podran oferir uns serveis mínims que consistiran en l’acompanyament de l’alumnat que vingui al centre.

Per altra banda, el Consell Comarcal de l’Alt Penedès tampoc no ens ha pogut garantir a hores d’ara que el transport escolar funcioni amb normalitat

Esperem que comprendreu les dificultats que implicarà gestionar aquesta situació.