Nou blog de l’Institut

Aquesta setmana hem afegit al nostre web un nou blog: el blog de la Biblioteca.
Hi trobareu diverses informacions relacionades amb la biblioteca escolar del nostre Institut, novetats, recomanacions, etc. Tot plegat perquè pugueu gaudir de la lectura i la recerca de coneixements.
Amb aquest, ja disposem actualment… Llegeix més»

Renovació parcial del Consell escolar 2023

Avui, dia 2 de novembre, s’inicia el procés de renovació parcial del Consell escolar al nostre centre.
Nombre de representants a renovar per cada sector:

• Pares, mares i tutors legals: 1
  • Professorat: 2
  • Personal d’Atenció Educativa: 1

El calendari previst és el següent:

• 2/11: Publicació dels censos electorals
  • 3/11 al 7/11: Presentació… Llegeix més»

Inici del curs escolar 22/23

El curs 22/23 s’ha iniciat el dimecres 7 de setembre, cinc dies abans que el curs passat, sense cap mena de restriccions relacionades amb la pandèmia de la Covid però amb moltes dificultats organitzatives degudes a l’avançament en el calendari.
El professorat amb nova destinació al… Llegeix més»

Final de curs a l’Institut

Durant el mes de juny les activitats a l’Institut s’han anat modificant considerablement.
El dilluns 13 l’alumnat de l’ESO i 1r de batxillerat va passar una jornada de convivència en un parc temàtic en companyia d’una bona part del professorat del centre.
Del 14 al 16 es… Llegeix més»