Rebem les cartes de Baja Kunda

Aquesta setmana els alumnes de 2n d’ESO han rebut una sorpresa, els han arribat les respostes a les cartes que fa unes setmanes havien enviat a Baja Kunda.

L’ ONGD Alpicat Solidari desenvolupa diversos projectes de cooperació en aquesta ciutat gambiana des del 2005. Un d’ells consisteix en millorar el sistema educatiu i les seves infraestructures. És dins d’aquest àmbit educatiu on ens van demanar col·laboració i dur a terme un intercanvi per correspondència entre els nostres alumnes i els de Baja Kunda.

La correspondència és en anglès ja que és la llengua oficial de Gàmbia i la llengua estrangera que tots els nostres alumnes aprenen al centre. Una gran experiència que no només ens serveix per millorar i treballar en un context real la llengua anglesa, si no que ens enriqueix com a persones coneixent de prop una realitat molt diferent a la nostra.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *