Àmbit Llibertat

La  llibertat és poder elegir per un mateix les diferents opcions en una situació, tenir la capacitat que tenen les persones per a escollir i realitzar les accions segons la seva opinió, poder elegir les teves pròpies decisions sense dependre dels altres i no dependre de res extern.

Aquest àmbit és molt important, ja que reivindica els drets de les dones. També perquè una persona ha de poder  fer sempre el que vol i el que creu més convenient sense perjudicar els altres. És molt important no estar sotmesa a les decisions d’una altra persona com si fos un titella.

Per això la llibertat és un àmbit molt important per a poder mantenir els drets de les persones.

Creiem que la relació entre totes les dones és que han lluitat per la  seva posició dins d’aquesta societat.

El que ens queda per fer per millorar la societat és molt però podem començar per manifestar-nos  pels drets de les dones i la seva posició en la societat, tractar diferents casos de víctimes, aplicar els càstigs corresponents,  fer cas a la primera de les denúncies o queixes, donar a conèixer i fer suport a les diferents entitats que es centrin en aquest àmbit, conscienciar els alumnes dels instituts i aplicar lleis en tots països.

Creiem que les reivindicacions d’algunes dones han estat clau per al desenvolupament de la societat,  ja que tant elles com moltes més dones han lluitat pels seus drets en nom de totes les altres que han hagut de callar per culpa d’una acció masclista o per falta, bàsicament, de llibertat.

Anna Soler, Pau del Olmo, Ariadna López, Biel Figueras, Ares Siscart, Miquel Ros, Antoni Pérez