Un Sant Jordi molt especial, presentem llibre!

No podiem marxar de vacances de millor manera. Divendres 12 va tenir lloc l’acte de presentació del llibre “Dones de llibre. Lleidatanes que ens inspiren” publicat per Mosaics Llibres a la sala La Unió d’Alpicat.

A l’acte van assistir l’alcalde d’Alpicat, el Sr. Joan Gilart, la directora de Mosaics Llibres, Mertxe París, l’Isidre Fernández, president de l’AMPA, famílies, veïns d’Alpicat i tots els alumnes i equip docent del centre.

El llibre ha estat escrit íntegrament pels 62 alumnes de 2n d’ESO i il•lustrat pels alumnes del batxillerat artístic de l’Institut Màrius Torres de Lleida. El pròleg ha anat a càrrec de l’escriptora alpicatina Maria Pons.

Quaranta relats sobre dones, que tal i com es descriu al llibre, son dones “emprenedores, intrèpides, valentes, talentoses, interessants i pioneres de Lleida que ens inspiren”. Entre elles, destaquem escriptores com Rosa Fabregat, Rosario Curiel i Maria Barbal, la cantautora Meritxell Gené, la gimnasta Montse Martín, la restauradora Teresa Carles, la periodista Anna Sàez, l’artista Mireia Serra ‘Lily Brik’, la il·lustradora Sònia Alins, la catedràtica en biotecnologia Teresa Capell, la política Meritxell Serret i la psicòloga Rosa Jové, entre moltes altres.

Per Sant Jordi podreu comprar el vostre exemplar a la parada de la biblioteca Sant Bartomeu d’Alpicat, a la plaça Països Catalans. Trobareu alguns dels nostres alumnes signant exemplars!