Un Sant Jordi de llibre!

El passat dimarts 23 vam tenir una jornada de Sant Jordi, patró de Catalunya, farcida d’actes i activitats.

El matí va començar com no podia ser menys, envoltat de contes i llegendes. Els alumnes de 1r van crear un conte personalitzat per als alumnes de P2 de la Llar d’Infants l’Estel i van anar a fer l’entrega oficial i a contar-lo. També van ser els encarregats d’explicar a la plaça de la biblioteca contes en castellà que havien creat per als alumnes de primària de l’Escola Dr. Serés.  Finalment, als alumnes de 2n els va tocar contar els contes que havien adaptat en anglès als alumnes de 1r.

Paral·lelament a totes aquestes activitats, vam estar durant tot el dia venent roses i el llibre escrit pels alumnes de 2n “Dones de Llibre” a la parada de la biblioteca. Volem agrair a tots els familiars, amics i veïns d’Alpicat que ens vau venir a veure, la vostra col·laboració, ja que vam aconseguir vendre-ho tot!