Visites de formació docent

Les visites i les estades de formació docent del Programa Angeleta Ferrer són una acció formativa d’un matí en horari lectiu. Estan adreçades a professorat de secundària o professional de l’educació interessat en el una aproximació globalitzada, competencial i personalitzada de l’educació secundària i tenen l’objectiu general conèixer un centre en funcionament amb aquestes característiques.

Vistes de formació i perfil de participants

Visites de formació docent

Objectius d’aprenentatge de la visita de formació

Les visites al centre en funcionament permeten una aproximació global al projecte educatiu del centre o a algun aspecte concret amb relació a les necessitats dels visitants o la tipologia del seu centre.

Les visites per a conèixer el projecte educatiu estan enfocades, per una banda, a comprendre un centre amb una visió competencial, globalitzada i personalitzada de l’aprenentatge, i, per l’altra, tenir una experiència… I, sobretot, a tenir una experiència immersiva per conèixer el seu propòsit, pràctiques, avaluació i organització.

Els visitants, guiats pels estudiants ambaixadors, poden veure l’aprenentatge basat en projectes, STEAM i humanístics, els itineraris personals d’aprenentatge i altres propostes d’aprenentatge en les quals es personalitza, globalitza i s’adquireixen aprenentatges competencials.

Alumnat ambaixador iniciant la vista de formació al centre en funcionament - Mar´, 2023
Alumnat ambaixador iniciant la vista de formació al centre en funcionament – Març, 2023