Associació de famílies d’alumnes (AFA)

Qui som
Què fem
Associa’t!
Activitats Extraescolars
Comissions
Organització
Informació i notícies
     Desembre 2022: Assemblea de l’AFA
     Desembre 2023:  Eleccions a la Junta de l’AFA

Espai de l’Associació de Famílies d’Alumnes de l’Institut Angeleta Ferrer

QUI SOM?

L’AFA AF som una associació sense afany de lucre que agrupa les famílies de l’alumnat de l’Institut STEAM Angeleta Ferrer. El nostre objectiu principal és treballar conjuntament amb l’Institut per donar suport famílies, educadors i alumnat en tot allò que faci referència a l’experiència educativa de les noies i nois matriculats al centre.

Com a AFA, els valors que volem promoure estan dirigits a fomentar la diversitat, la inclusió, la sostenibilitat i la cura pel medi ambient i les persones. Aquests valors seran sempre presents de manera transversal en els processos i les activitats que s’organitzin al centre per part de l’AFA.

Pensem, que les famílies que formen part del centre hem d’associar-nos a l’AFA per:

• Tenir veu. L’AFA és un lloc on compartir inquietuds i fer propostes al consell escolar, al claustre de Mestres i entre les famílies
  • Corresponsabilitzar-nos. Formar part de l’AFA és la oportunitat per entendre el funcionament del centre i co-educar.
  • Participar. Ser de l’AFA suposa ser part de la vida de l’Institut tot contribuint a la millora de l’escola pública.
JUNTA DIRECTIVA

Actualment, la junta directiva de l’AFA la formem les següents persones:

Rosa Llop (Presidència)

Micaela Melo (Vicepresidència)

Maria Franch (Tresoreria)

Mateu Pla (Secretaria)

Nia Ruiz, Sònia Cavaller, Victória Lozano, Silvia Seuma, Marta Rivera, Lourdes Mengual (Vocals)

QUÈ FEM?

La voluntat de l’AFA AF és treballar formant grups mixtes integrats per famílies, educadors i alumnat en activitats que donin resposta a necessitats i contribueixin al bé comú de la comunitat educativa.

Actualment, hi ha famílies voluntàries implicades activament en grups de treball per consolidar tres eixos d’activitats  que puguin entrar en funcionament el curs 2022-2023:

•  Espai de migdia
  •  Transferència de coneixement
  •  Voleibol

Us animem a engrescar-vos i formar part d’aquests grups de treball per aconseguir que es facin realitat!. Si esteu interessats envieu un correu electrònic a afa@insaferrer.cat Hi ha molt per fer i l’impossible el decidim nosaltres!

Sapigueu que  qualsevol persona sòcia pot proposar constituir una comissió tot proposant un grup de treball a la Junta Directiva i exposant les activitats que es vulguin dur a terme. La Junta Directiva valorarà la sostenibilitat de la proposta i la sotmetrà a votació en assemblea per a la seva aprovació.

ASSOCIA’T!

Per ser soci/sòcia de l’AFA cal pagar una quota de 35 euros per família.

Aquests diners serviran per:

• Cobrir despeses de funcionament estructural.
  •  Organitzar activitats per cohesionar la comunitat de famílies.
  • Fer aportacions per a la millora d’equipament i recursos al centre.

Aquest primer curs 2021-2022, proposem una quota solidària de 20 euros per cobrir les despeses de fundació (taxes, gestoria i quota FAPAC).

Com associar-se?

Formulari d’alta: https://forms.gle/WXcSrYcgcPHkMgzK6

Activitats Extraescolars

Aquest curs ja tenim tres activitats extraescolars:

– Teatre
– Anglès
– Vòlei.

Inscripcions obertes fins al 18 de setembre de 2022.

.

COMISSIONS

ORGANITZACIÓ

(Pendent)

Pots consultar els Estatuts Fundacionals aquí

Pots consultar la presentació de l’Assemblea del 5/04/2022 aquí

CONTACTE

AFA CONTACTE: afa@insaferrer.cat

INFORMACIÓ I NOTÍCIES

Desembre 2022

El proper dia 14/12/2022  (16:15-17:45) se celebrarà la primera Assemblea de l’AFA de l’Institut Angeleta Ferrer, amb el següent ordre del dia:

1. Benvinguda
  2. Presentació de l’AFA (membres, associats, estatuts i funcionament)
  3. Presentació comissions mixtes.
    1. Extraescolars
    2. Coeducació
    3. Menjador/Espai Migdia
    4. Medi ambient
  4. Estat de comptes.
  5. Votació pressupost previst i vinculació amb l’Affac.
  6. Participació a l’AFA: necessitats i noves comissions.
  7. Precs i preguntes.

—————————

En cas que tingueu algun tema a tractar, fora d’aquest ordre del dia, preguem que en la mesura del possible, ens el feu arribar prèviament (4 dies abans)  per correu a: afa@insaferrer.cat de cara a prioritzar-lo en el torn de paraula.

Formulari de participació

A emplenar, tant si s’assisteix o no, per tal de poder preveure l’aforament. Gràcies!

Desembre 2023

Benvolgudes famílies,
Ha arribat el moment de renovar junta de la nostra associació, des d’AFAAF estem convençudes que la nostra participació és de gran valor per a poder continuar sumant, canviant, millorant i aportant a la vida de l’institut i amb això a la vida dels nostres fills i filles.

Tal com indiquin els estatuts de l’associació, la Junta ha d’estar constituïda per persones sòcies al corrent de les quotes i amb els càrrecs mínims de president/a, vicepresident/a i secretari/ària, i s’han de presentar tancades com a grup de 3 persones mínim i amb els càrrecs degudament especificats.

El calendari és el següent:

• Fins al 22 de gener es poden presentar candidatures. No s’acceptaran més passada aquesta data.
  • Del 23 de gener al 29 de gener: Publicació de les llistes definitives amb les candidatures i presentació dels/les candidats/tes
  • 1 de febrer de 2024: Eleccions Junta de l’AFA.

Aquí trobareu el protocol complet: Protocol eleccions Junta AFA Institut Angeleta Ferrer

Podeu escriure’ns a afa@insaferrer.cat per a qualsevol dubte. Us esperem!

Moltes gràcies!