Menjador escolar – Espai migdia

La prestació del servei escolar de menjador a l’Institut està a càrrec de l’empresa ÀBAC.

Des d’Àbac proposen que l’Espai Migdia és molt més que un servei alimentari, és un temps de lleure educatiu. La seva voluntat és treballar transversalment amb l’horari lectiu per donar coherència a l’acció educativa del centre durant tot el seu horari, respectant, en tot moment, la subjectivitat i el ritme de cada nen i nena.

Àbac treballa els hàbits alimentaris estimulant l’autonomia, i l’interès per l’alimentació saludable, fent-los així més protagonistes de l’acte social de menjar. Fomentem la vessant educativa per cultivar la curiositat per saber que hi ha al darrere dels diferents plats, el gust per menjar bé en tots els sentits (sa, sostenible i just).

Atenció i comunicació amb les famílies

​Per comunicar absències, ús esporàdic, dietes astringents, especificitats de menú o altres incidències de 8 h a 9 h del matí via
correu electrònic: info@abacserveis.com

També serveix per a comunicar-se amb coordinació del menjador per cap incidència, fer consultes relacionades amb el menjador, fer correccions en els dies d’assistència a menjador o demanar alguna correcció en les dades bancàries, funció que únicament poden fer les nostres coordinadores.

Si necessiteu un contacte més personalitzat, podeu adreçar-vos a:

Tel: 933.601.044
info@abacserveis.com