Ja tenim el Calendari Solidari 2019 d’AVAN

L’any passat, dins el Pla d’Acció Tutorial de 2n d’ESO, l’alumnat va assistir a una xerrada de sensibilització de l’entitat AVAN de Sabadell que dona suport a les persones que pateixen malalties neurològiques i al seu entorn. La xerrada no va deixar indiferent a ningú!

L’activitat es va completar amb la realització d’una fotografia de l’alumnat amb els protagonistes de la xerrada, la qual s’ha inclòs en el Calendari Solidari 2019 que ja està a la venda per 5 euros. Podeu comprar-lo a la consergeria de l’institut a partir d’avui mateix. Animeu-vos!