Visita de l’associació AVAN als alumnes del SIX

Ahir dimarts 22 de maig els alumnes de 2n d’ESO van assistir a una xerrada de sensibilització per part de l’entitat AVAN, que dóna suport a les persones que pateixen malalties neurològiques i al seu entorn.

A la xerrada van intervenir tant treballadores socials, tècniques i voluntàries de l’entitat, com pacients que estan essent tractats per superar les seves disfuncions.

Va ser un acte molt emotiu, sobretot quan les persones afectades explicaven les seves vivències i la seva lluita diària per superar-se a si mateixes.

En acabar-se la xerrada, els alumnes van fer-se una fotografia de grup amb les persones vingudes d’AVAN, per tal de participar en un calendari que cada any presenta aquesta associació.

Exif_JPEG_420

1. AVAN

Des de l´AVAN us volem agrair l’atenció, interès i respecte que vàrem rebre per part vostra.
    És molt enriquidor ,per ambdós parts, les xerrades a les escoles amb el Joves extraordinaris, en aquest cas vosaltres com a Companys de projecte.
    La vostra implicació amb nosaltres, en la fotografia i posterior venda del calendari solidari, ens ajuda a poder seguir donant suport a totes aquelles persones amb menys recursos.

Moltes gràcies i seguim treballant junts per a fer un món més accessible i millor per a totes i tots.

Endavant joves, sou el nostre futur!!
    Molt bona feina.