Títols acadèmics

Els títols acadèmics es poden sol.licitar a partir de la finalització dels estudis, sense data límit, un cop avaluat l’alumnat i tancades les Juntes d’Avaluació, només cal esperar que es carreguin les dades a l’aplicatiu informàtic, normalment és un tràmit ràpid.

Els títols d’ESO es tramiten d’ofici des del centre, són gratuïts.

Per a sol·licitar el títol acadèmic (Batxillerat o Cicles Formatius) cal enviar la sol·licitud adjunta al correu secretaria@institutsagulla.cat amb còpia del DNI/NIE/Passaport en vigor, segons el requadre adjunt  i còpia de la documentació que acrediti alguna bonificació o exempció de les que consten a la sol·licitud o exempcions addicionals segons la informació que trobareu a la web de la Generalitat https://educacio.gencat.cat/ca/departament/normativa/taxes-preus-publics/taxes/

DOCUMENTS D’IDENTITAT VÀLIDS PER A LA
IDENTIFICACIÓ D’ALUMNAT
1.- Alumnat de nacionalitat espanyola:

– DNI en vigor

2.- Alumnat nacional d’un estat membre de la UE:

– Carta d’identitat de l’estat membre de la UE en vigor o passaport en vigor
Els estats membres de la UE són els següents:

3.- Alumnat nacional d’un estat no membre de la UE:

– NIE: s’ha d’acreditar necessàriament mitjançant la targeta de residència en vigor o passaport en vigor.

Si un/a alumne/a té doble nacionalitat, i una d’aquestes nacionalitats és l’espanyola, s’ha d’identificar sempre amb el DNI en vigor.

Un cop rebuda la sol.licitud a Secretaria, enviarem el full de taxes per a ingressar a  “CaixaBank” (tenir en compte la caducitat). Un cop pagat haureu de presentar-ho presencialment a Secretaria en horari d’atenció al públic, per tal de tramitar el títol i lliurar-vos el resguard oficial.

Un cop arribin els títols originals al centre, us avisarem per correu postal, qualsevol canvi d’adreça cal comunicar-la a secretaria@institutsagulla.cat

Sol·licitud títol

Nota: A l’imprimir o desar l’imprès de sol·licitud, cal revisar les dades, hi ha navegadors que donen errors.