Micròfon d’Or – L’última paraula 23/24

Avui, dimarts 5 de març, dos grups d’alumnat de cicles formatius del nostre centre, un grup de Grau Superior de 2n curs de TEI (Danna Vielma; Talia Ruiz i Sandra Viana ) i un grup de Grau Superior de 2n curs de TIS (Anna Serrano; Laura Mellado; Mariam Kiemde; Julia Garcia i Rumaisa Akrouh) han participat com a SEMIFINALISTES al concurs de l’Última Paraula en la modalitat del Micròfon d’Or a nivell autonòmic de Catalunya, que ha tingut lloc a l’Espai Bital a Hospitalet de Llobregat, organitzat per Impuls FP. El nostre alumnat va presentar dos projectes d’emprenedoria i d’innovació, un relacionat amb la Mutilació Genital Femenina (TIS) i Animació Infantil Hospitalària (TEI) que han estat preparant durant el curs amb molta motivació i esforç treballant capacitats clau com el treball en equip i les habilitats comunicatives.
Es tracta d’un concurs d’oratòria que pretén fomentar la competència de comunicació dels estudiants d´FP, mostrant la importància que té la comunicació en el desenvolupament d’un projecte professional bé sigui com a treballador per compte d’altri o emprenedor/a.
L’alumnat ha gaudit d’un esdeveniment on el talent, el diàleg, la capacitat de síntesi i l’esperit crític van ser els protagonistes principals. #impulsfp #orgullFP #emprènfp #skillscomunicacio #ultimaparaula

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>