L’alumnat de 1r d’ESO va anar dimarts 16 de maig a la ciutat de Girona. Allà van gaudir de la 68a exposició de Temps de Flors i van aprofitar per fer una visita al Museu del Cinema.
L’esdeveniment té lloc a 13 barris de la ciutat (Barri Vell, Can Gibert del Pla, Carme, Devesa, Eixample, Les Pedreres, Mercadal, Montilivi, Palau-sacosta, Santa Eugènia, Sant Narcís, Taialà i Vall de Sant Daniel) i es poden visitar 126 projectes fins al 21 de maig.



Finalment, van fer el taller El cinema abans del cinema al Museu del Cinema on van conèixer l’origen de la imatge en moviment, els primers instruments de captació d’imatges, com eren les primeres projeccions de cinema… Tot un seguit d’espectacles d’imatges en moviment que han fet somniar els espectadors de totes les èpoques.

Aquí podeu veure més imatges de la sortida: https://photos.app.goo.gl/sgXdD6d7Zt2TAYXq8




