El Centre Excursionista de Vila-real (el meu poble natal) publica trimestralment una revista amb les sortides programades i articles relacionats amb la muntanya.
Després de la iniciativa impulsada l’any passat per l’Anna Saiz, professora d’Educació Física del S’Agulla, em vaig animar a escriure un article per als lectors i socis d’aquesta revista. Recentment, ha estat publicat en l’edició d’aquest trimestre.
Tant l’article com la iniciativa han estat acollides amb molt d’èxit, i tothom ens dona l’enhorabona per promocionar aquest tipus d’activitats a la muntanya per fomentar l’estima per la cohesió social, la muntanya i el respecte entre el jovent.
Moltes gràcies Anna per fer possible aquesta sortida que va suposar tant per tot l’alumnat de 1r de Batxillerat el curs 2020-2021.
Si voleu llegir l’article complet podeu fer-ho al següent enllaç! https://docs.google.com/document/d/1c6F4KW936BJvy8vtiem4ULIFttiGoq8nkLk6Ujd9b00/edit?usp=sharing



