“D’on som”? 1r B d’ESO

En aquest article presentem les conclusions del nostre treball, que hem fet a 1r B. En aquest projecte hem analitzat d’on venen els nostres avis, els nostres pares i nosaltres. Esperem que us agradi.

A 1r B els avis venen de 13 països diferents, en total 37 persones. I de dintre d’Espanya venen de 3 comunitats autònomes diferents, en total 20 persones, la majoria de Catalunya.

Seguidament hi ha els pares. A 1r B venen de 12 països diferents, en total 20 persones. I de dintre d’Espanya venen de 3 comunitats autònomes diferents, en total 20 persones, la majoria també de Catalunya.

I per acabar hi som nosaltres, els alumnes. A 1r B venim només d’un país que estigui fora d’Espanya, i és només 1 persona, que ve d’Argentina. I de dintre d’Espanya venim de 2 comunitats autònomes diferents, en total 20 persones, la majoria també de Catalunya.

Aquestes son les conclusions del nostre treball “D’on som”. Espero que hàgiu après i hàgiu tret conclusions del nostre treball. A reveure.

Fet per: Ebrima ceesay i Joan Lilley

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>