Els grups de 1r de Batxillerat del Milà ja estem a Vielha! Hem començat posant-nos a prova amb unes tirolines i uns circuits d’aventura i ara ja anem a instal·lar-nos a l’hotel. Demà continuem amb el rafting i el passeig amb canoa.

Avui a les colònies amb 1r de Batxillerat hem tingut un dia molt intens! Hem començat al matí fent rafting pel riu Garona i a la tarda hem anat fins a La Guingueta d’Àneu per fer un passeig amb canoa per un llac. Demà continuarem amb una excursió pel Parc Nacional d’Aigüestortes.

Ja acabem amb les colònies de 1r de Batxillerat! Aquests últims dos dies han sigut més tranquils: vam anar a fer senderisme pel Parc Nacional d’Aigüestortes per gaudir dels espectaculars paisatges i hem acabat el viatge visitant el museu de la Vall d’Aran i fent una volta per Vielha. Després de dinar a l’hotel, marxem ja cap a Barcelona.


