Visita de l’escriptora Maria Mercè Roca

El dimecres 30 de maig vam rebre la visita de Maria Mercè Roca, autora del llibre Com un miratge, que els alumnes de 2n d’ESO han llegit aquest darrer trimestre i que, en general, ha tingut una molt bona acollida. La història d’amor i de desamor entre dos joves és un bon reclam per als adolescents, però el millor del llibre és la naturalitat amb què va fluint aquesta narració, aquesta història, sense càrregues supèrflues, amb una senzillesa que permet anar devorant pàgines sense ni adonar-te’n.  Els alumnes de 2n d’ESO van poder escoltar i conversar amb l’autora, van intentar aclarir els dubtes que els havien sorgit en la lectura i van aprofitar l’avinentesa per endur-se a casa el llibre signat amb una dedicatòria. Cal dir que l’any vinent ja farà 30 anys de la primera publicació de Com un miratge, i segueix entusiasmant el joves: d’això se’n diu un clàssic.