Reserva de cita pr猫via per la Jornada de Portes Obertes ESO 2021

Per tal de reservar cita pr猫via per la JORNADA DE PORTES OBERTES D’ESO cal tenir en compte les seg眉ents indicacions:

• La convocat貌ria va dirigida a totes les fam铆lies que tenen fills a sis猫 de prim脿ria.
  • L鈥檋orari d鈥檃collida de les fam铆lies ser脿 amb cita pr猫via.
  • L鈥檃forament de les diferents convocat貌ries ser脿 limitat.
  • Nom茅s es permetr脿 l鈥檈ntrada d鈥檜na mare/pare/tutor per alumne/a.
  • La reserva s’ha de realitzar amb les dades de la persona assistent a la jornada.
  • A聽l’apartat corresponent a Motiu / Observacions cal anotar el nom i cognoms de l’alumne i el centre de refer猫ncia on est脿 cursant sis猫 de prim脿ria.

Podeu escollir quina de les convocat貌ries previstes us va m茅s b茅 i per tant ser脿 la que podreu demanar per cita pr猫via a l’enlla莽 que hi ha a continuaci贸.

RESERVA CITA PR脠VIA

Treball d’Eines

Aquesta setmana hem utilitzat la aplicaci贸 Pages i Tasques per fer un treball d’eines i explicar-les per fam铆lies.

Cada grup feia una o dos fam铆lies (eines de protecci贸, de tra莽ar i marcar, percusi贸, etc…)
Cada alumne feia una fitxa i utilitzaven l’eina “Col路laboraci贸” i posar-ho en un… Llegeix m茅s禄

Recaptaci贸 donatius La Marat贸

Enguany l’alumnat de l’institut ha participat a la Marat贸 per la COVID fent unes paneres de Nadal per recollir els donatius!

Us volem agrair tota la vostra col路laboraci贸, tant portant productes per fer la panera com venent les tires de n煤meros.

S’ha recaptar la quantitat de 1094 euros, que aniran 铆ntegres a la Marat贸.

Sense vosaltres, no hagu茅s estat possible.

Moltes gr脿cies per la vostra col路laboraci贸!!