Sens dubte aquest estiu serà diferent a altres estius.

El Pla Personalitzat d’Estiu pretén contribuir als contextos d’aprenentatge durant el període de vacances d’estiu.  Les propostes es poden resoldre amb recursos i informació de l’entorn proper.

Les tasques estan relacionades amb els que s’ha fet i viscut a l’estiu per tal de compartir-ho amb els companys i companyes i amb el professorat a l’inici del curs 2020-21. Amb aquesta finalitat al setembre els treball s’exposaran al centre.

Cada un dels alumnes de l’institut ha de fer com a mínim una de les tasques proposades, tot i que animem a fer-ne més. També haurà d’omplir el formulari d’avaluació.  S’han d’enviar els treballs i l’avaluació per correu electrònic a: pla.estiu@lamiquela.cat

Preinscripció

• Oferta inicial de places escolars: 21 de maig de 2020 (enllaç)
  • Presentació de sol·licituds en suport informàtic:del 27 de maig al 3 de juny de 2020. Preferentment omplir la sol·licitud electrònica. (enllaç a la sol·licitud) (Formulari per la tria de matèries de modalitat) !!! Cal omplir els dos formularis.
  • Atenció presencialment amb cita prèvia: 28 de maig (enllaç per demanar cita previa) !!! Recordeu que és per casos excepcionals. Primerament intenteu resoldre les incidències mitjançant correu electrònic o telèfon, us atendrem i ajudarem.
  • Presentació de documentació: fins al 4 de juny de 2020

Avís: Les dates proposades del mes de juny i posteriors són provisionals i poden variar en funció de l’evolució de la pandèmia.

• Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 15 de juny de 2020 (enllaç)
  • Presentació de reclamacions: del 16 al 18 de juny de 2020
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 22 de juny de 2020 (enllaç)
  • Sorteig del número de desempat: 23 de juny de 2020, a les 11 hores
  • Llista ordenada definitiva: 26 de juny de 2020 (enllaç)
  • Oferta final de places escolars: 7 de juliol de 2020
  • Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 7 de juliol de 2020

Matrícula

• Alumnes preinscrits amb plaça assignada: del 8 al 14 de juliol de 2020, ambdós inclosos
  • Termini perquè els alumnes pendents de l’avaluació de setembre confirmin la seva continuació al centre: del 8 al 14 de juliol de 2020
  • Alumnes de batxillerat pendents de l’avaluació de setembre: del 7 al 10 de setembre de 2020

Preinscripció

• Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 29 de maig de 2020 (enllaç)
  • Presentació de reclamacions: del 2 al 5 de juny de 2020
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 9 de juny de 2020
  • Sorteig del número de desempat: 9 de juny de 2020, a les 11 h
  • Llista ordenada definitiva: 11 de juny de 2020 (enllaç)
  • Ampliació de petició de centres per a les sol·licituds que no han obtingut cap assignació (assignació d’ofici): del del 26 al 29 de juny de 2020
  • Oferta final de places escolars: 6 de juliol de 2020
  • Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 7 de juliol de 2020

Matrícula

• Alumnes preinscrits amb plaça assignada a  ESO: del 13 al 17 de juliol de 2020

Més informació.

Falses percepcions

Durant les últimes setmanes hem treballat els sentits i com aquests capten la informació de l’entorn, la transmeten al cervell i aquest genera una percepció del que ens envolta.
Però hem vist que hi ha situacions que, tot i que els sentits capten bé la informació… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ CURS 20-21

Per tal de reduir la presència de les famílies en els centres educatius, es promou l’ús de la sol·licitud en suport informàtic. S’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre, i queda substituïda per l’enviament del resguard… Llegeix més»

Pla d’obertura juny 2020