Temporalment el número de telèfon del centre està inactiu.

Per contactar amb nosaltres cal utilitzar el 972 44 01 65

PREINSCRIPCIÓ

• 7 de maig de 2021: oferta inicial de places escolars. Publicació del nombre de places per centre i curs.
  • De l’11 al 17 de maig de 2021: presentació de sol·licituds. (Enllaç)
  • 18 de maig de 2021: presentació de documentació. Fins aquest dia es pot presentar la documentació acreditativa que no s’hagi pogut adjuntar durant el període de presentació de sol·licituds.
  • 8 de juny de 2021: llista de sol·licituds amb la puntuació provisional.
  • Del 9 al 15 de juny de 2021: presentació de reclamacions.
  • 18 de juny de 2021: llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions.
  • 18 de juny de 2021: sorteig per resoldre les sol·licituds de preinscripció empatades en punts.
  • 23 de juny de 2021: llista ordenada.
  • 7 de juliol de 2021: oferta final de places escolars. Publicació del nombre de places educatives per centre i curs.
  • 9 de juliol de 2021: llista d’alumnes admesos i llista d’espera.

MATRÍCULA

• Del 12 al 16 de juliol de 2021: matriculació ordinària. Matriculació dels alumnes preinscrits amb plaça assignada.

SEGONA FASE D’ADMISNIÓ

• 1 de setembre de 2021: publicació de centres i cicles formatius amb places vacants per a la segona fase d’admissió.
  • De l’1 al 3 de setembre de 2021: segona fase d’admissió per a alumnes sense plaça assignada a cap centre.
  • 6 de setembre de 2021: publicació de la llista admesos.Un cop s’ha publicat la llista final d’alumnes admesos en cada centre, comença el període de matriculació dels preinscrits amb plaça assignada en la segona fase d’admissió.

ALUMNES DE L’INS LA MIQUELA

Alumnes de l’Ins La Miquela que faran Batxillerat en el centre.

ALUMNES EXTERNS

Alumnes provinents d’altres centres que volen fer Batxillerat a l’Ins La Miquela.

PREINSCRIPCIÓ

• De l’11 al 17 de maig de 2021: presentació de sol·licituds. (Enllaç) (Formulari de tria de matèries de modalitat)
  • 8 de juny de 2021: llista de sol·licituds amb la puntuació provisional.
  • Del 9 al 15 de juny de 2021: presentació de reclamacions.
  • 23 de juny de 2021: llista ordenada.
  • 9 de juliol de 2021: llista d’alumnes admesos i llista d’espera.

MATRÍCULA

• Del 12 al 16 de juliol de 2021: matriculació ordinària.
  • Del 7 al 10 de setembre de 2021: matriculació extraordinària.

Informació referent a l’INS La Miquela
Recursos d’orientació
  • CFGM de la província de Girona. Oferta de Cicles Formatius de Grau Mitjà de la província de Girona.
  • Expojove virtual 2021. Fira virtual amb el recull de tots els recursos educatius de la província de Girona.
  • Dossier amb l’oferta dels diferents estudis postobligatoris de la província de Girona.
  • TriaEducativa. Informació necessària per escollir l’opció que més s’ajusta als interessos. Conèixer l’oferta formativa et permetrà relacionar les preferències i habilitats amb les professions que ofereix l’entorn social i laboral.
  • Orientació INS La Miquela. Com cada any l’orientadora  i els tutors de 4t d’ESO de l’INS La Miquela es posen a disposició dels alumnes i famílies que necessiten un assessorament més personalitzat alhora de d’escollir els estudis postobligatoris.
  • Equip Directiu INS La Miquela. Resta a la disposició d’alumnes i famílies per orientar i resoldre dubtes envers els nostres estudis de Batxillerat.
Portes obertes d’altres centres

Recollida de roba

Els alumnes de 3rA, aquest trimestre hem decidit fer un servei comunitari, i com veieu es el de la recollida de roba. Actualment molta gent no té els recursos necessaris i nosaltres intentem ajudar amb aquesta petita aportació. Esperem que hi pogueu participar i d’aquest… Llegeix més»