Treball d’Eines

Aquesta setmana hem utilitzat la aplicaci贸 Pages i Tasques per fer un treball d’eines i explicar-les per fam铆lies.

Cada grup feia una o dos fam铆lies (eines de protecci贸, de tra莽ar i marcar, percusi贸, etc…)
Cada alumne feia una fitxa i utilitzaven l’eina “Col路laboraci贸” i posar-ho en un… Llegeix m茅s禄

Recaptaci贸 donatius La Marat贸

Enguany l’alumnat de l’institut ha participat a la Marat贸 per la COVID fent unes paneres de Nadal per recollir els donatius!

Us volem agrair tota la vostra col路laboraci贸, tant portant productes per fer la panera com venent les tires de n煤meros.

S’ha recaptar la quantitat de 1094 euros, que aniran 铆ntegres a la Marat贸.

Sense vosaltres, no hagu茅s estat possible.

Moltes gr脿cies per la vostra col路laboraci贸!!

Ja tenim La Kela! El primer n煤mero de la revista recopila moments dels 10 anys de l’institut. L’equip de la revista est脿 format per:Aina Pons脿, Roc Coll, Mart铆 Pujadas, Ferran Turon, Pau Font, Narc铆s Genoher, Abril Jofre, Jordi Pons脿, 脠lia Pujadas, Marc Tuls脿, Irma Valera, Arnau Galvany, Ona Dan茅s i Gemma Portillo. Amb la col路laboraci贸 de la Clara Comerma a la portada.… Llegeix m茅s禄

Sens dubte aquest estiu ser脿 diferent a altres estius.

El Pla Personalitzat d鈥橢stiu pret茅n contribuir als contextos d鈥檃prenentatge durant el per铆ode de vacances d鈥檈stiu.聽 Les propostes es poden resoldre amb recursos i informaci贸 de l鈥檈ntorn proper.

Les tasques estan relacionades amb els que s鈥檋a fet i viscut a l鈥檈stiu per tal de compartir-ho amb els companys i companyes i amb el professorat a l鈥檌nici del curs 2020-21. Amb aquesta finalitat al setembre els treball s鈥檈xposaran al centre.

Cada un dels alumnes de l鈥檌nstitut ha de fer com a m铆nim una de les tasques proposades, tot i que animem a fer-ne m茅s. Tamb茅 haur脿 d鈥檕mplir el formulari d鈥檃valuaci贸.聽 S鈥檋an d鈥enviar els treballs i l鈥檃valuaci贸 per correu electr貌nic a: pla.estiu@lamiquela.cat