ALUMNES DE L’INS LA MIQUELA

Alumnes de l’Ins La Miquela que faran Batxillerat en el centre.

ALUMNES EXTERNS

Alumnes provinents d’altres centres que volen fer Batxillerat a l’Ins La Miquela.

PREINSCRIPCI脫

• 7 de maig de 2021: oferta inicial de places escolars. Publicaci贸 del nombre de places per centre i curs.
  • De l’11 al 17 de maig de 2021: presentaci贸 de sol路licituds. (Enlla莽) (Formulari de tria de mat猫ries de modalitat)
  • 18 de maig de 2021: presentaci贸 de documentaci贸. Fins aquest dia es pot presentar la documentaci贸 acreditativa que no s’hagi pogut adjuntar durant el per铆ode de presentaci贸 de sol路licituds.
  • 8 de juny de 2021: llista de sol路licituds amb la puntuaci贸 provisional.
  • Del 9 al 15 de juny de 2021: presentaci贸 de reclamacions.
  • 18 de juny de 2021: llista de sol路licituds amb la puntuaci贸 un cop resoltes les reclamacions.
  • 18 de juny de 2021: sorteig per resoldre les sol路licituds de preinscripci贸 empatades en punts.
  • 23 de juny de 2021: llista ordenada.
  • 7 de juliol de 2021: oferta final de places escolars. Publicaci贸 del nombre de places educatives per centre i curs.
  • 9 de juliol de 2021: llista d’alumnes admesos i llista d’espera.

MATR脥CULA

• Del 12 al 16 de juliol de 2021: matriculaci贸 ordin脿ria.
  • Del 7 al 10 de setembre de 2021: matriculaci贸 extraordin脿ria.

Informaci贸 referent a l’INS La Miquela
Recursos d’orientaci贸
  • CFGM de la prov铆ncia de Girona. Oferta de Cicles Formatius de Grau Mitj脿 de la prov铆ncia de Girona.
  • Expojove virtual 2021. Fira virtual amb el recull de tots els recursos educatius de la prov铆ncia de Girona.
  • Dossier amb l’oferta dels diferents estudis postobligatoris de la prov铆ncia de Girona.
  • TriaEducativa. Informaci贸 necess脿ria per escollir l’opci贸 que m茅s s’ajusta als interessos. Con猫ixer l’oferta formativa et permetr脿 relacionar les prefer猫ncies i habilitats amb les professions que ofereix l’entorn social i laboral.
  • Orientaci贸 INS La Miquela. Com cada any l’orientadora聽 i els tutors de 4t d’ESO de l’INS La Miquela es posen a disposici贸 dels alumnes i fam铆lies que necessiten un assessorament m茅s personalitzat alhora de d’escollir els estudis postobligatoris.
  • Equip Directiu INS La Miquela. Resta a la disposici贸 d’alumnes i fam铆lies per orientar i resoldre dubtes envers els nostres estudis de Batxillerat.
Portes obertes d’altres centres

PREINSCRIPCI脫

• De l’11 al 17 de maig de 2021: presentaci贸 de sol路licituds. (Enlla莽)
  • 8 de juny de 2021: llista de sol路licituds amb la puntuaci贸 provisional.
  • Del 9 al 15 de juny de 2021: presentaci贸 de reclamacions.
  • 23 de juny de 2021: llista ordenada.
  • 9 de juliol de 2021: llista d’alumnes admesos i llista d’espera.

MATR脥CULA

• Del 12 al 16 de juliol de 2021: matriculaci贸 ordin脿ria. Matriculaci贸 dels alumnes preinscrits amb pla莽a assignada.

SEGONA FASE D’ADMISNI脫

• 1 de setembre de 2021: publicaci贸 de centres i cicles formatius amb places vacants per a la segona fase d’admissi贸.
  • De l’1 al 3 de setembre de 2021: segona fase d’admissi贸 per a alumnes sense pla莽a assignada a cap centre.
  • 6 de setembre de 2021: publicaci贸 de la llista admesos.Un cop s’ha publicat la llista final d’alumnes admesos en cada centre, comen莽a el per铆ode de matriculaci贸 dels preinscrits amb pla莽a assignada en la segona fase d’admissi贸.

Recollida de roba

Els alumnes de 3rA, aquest trimestre hem decidit fer un servei comunitari, i com veieu es el de la recollida de roba. Actualment molta gent no t茅 els recursos necessaris i nosaltres intentem ajudar amb aquesta petita aportaci贸. Esperem que hi pogueu participar i d’aquest… Llegeix m茅s禄

Reserva de cita pr猫via per la Jornada de Portes Obertes ESO 2021

Per tal de reservar cita pr猫via per la JORNADA DE PORTES OBERTES D’ESO cal tenir en compte les seg眉ents indicacions:

• La convocat貌ria va dirigida a totes les fam铆lies que tenen fills a sis猫 de prim脿ria.
  • L鈥檋orari d鈥檃collida de les fam铆lies ser脿 amb cita pr猫via.
  • L鈥檃forament de les diferents convocat貌ries ser脿 limitat.
  • Nom茅s es permetr脿 l鈥檈ntrada d鈥檜na mare/pare/tutor per alumne/a.
  • La reserva s’ha de realitzar amb les dades de la persona assistent a la jornada.
  • A聽l’apartat corresponent a Motiu / Observacions cal anotar el nom i cognoms de l’alumne i el centre de refer猫ncia on est脿 cursant sis猫 de prim脿ria.

Podeu escollir quina de les convocat貌ries previstes us va m茅s b茅 i per tant ser脿 la que podreu demanar per cita pr猫via a l’enlla莽 que hi ha a continuaci贸.

RESERVA CITA PR脠VIA