Acte Graduació 2n BAT

El divendres 18 de maig a les 8 del vespre va tenir lloc al Teatre de Bescanó l’acte de graduació de l’alumnat de 2n de batxillerat. Els protagonistes van ser els nois i noies del nostre institut que aquest curs han acabat l’etapa de batxillerat i, alhora, el seu pas pel nostre centre. Els seus familiars, el professorat de l’institut i alguns amics els van acompanyar en aquesta celebració-comiat, i els parlaments del director, de l’alcalde de Bescanó i del tutor van servir per felicitar-los per haver finalitzat aquesta etapa i per desitjar-los sort en el nou camí que enceten. En el decurs de l’acte es van lliurar els Premis Jaume Casademont als millors treballs de recerca i la regidora d’Ensenyament de l’Ajuntament de Bescanó, Sra. Teresa Prat, va lliurar el premi a la millor alumna de batxillerat per mèrits acadèmics, que va recaure en la Diana Quintana. L’acte va ser conduït per l’alumnat de 1r de batxillerat, amenitzat per diverses actuacions musicals i va finalitzar amb un pica-pica que va reunir al voltant de les taules estudiants, familiars i professorat.