Laura Márquez i Adrià Barris, premiats

Premi al millor treball de temàtica general de l’Ins La Miquela per a l’alumne Adrià Barris Sánchez pel seu treball de recerca sobre l’Hospital Psiquiàtric de Salt i l’evolució històrica del tractament dels malalts mentals titulat De boig a malalt mental. S’ha emportat un premi de 300 €.

Premi al millor treball de temàtica local de Bescanó per a l’alumna Laura Màrquez Mató pel seu treball de recerca sobre la casuística d’uns paràsits molt comuns: els polls. S’ha emportat un premi de 300 €.

Des de l’Ins La Miquela felicitem aquesta iniciativa de l’Ajuntament de Bescanó, que és un reconeixement a la feina d’investigació feta pels estudiants de batxillerat del nostre institut.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *