Ampliem Horitzons!

El director de La Miquela, Quim Cullell, el professor d’EF i coordinador del TimeBanking 2.0, Josep Bofill i l’alumna de 4t d’ESO i participant en la mobilitat de llarga durada a Eindhoven, Sol Melero, van participar a la Jornada d’Internacionalització de l’Educació que va tenir lloc a l’Inefc de Barcelona el dimecres 30 de maig de 2018.

En Quim Cullell i en Josep Bofill van participar com a ponents en l’Espai 5: Projectes Europeus Erasmus+ del sector escolar i adults dins del bloc d’Experiències d’Internacionalització en centres catalans.

La Sol Melero i en Josep Bofill van participar en la Taula Rodona: “L’alumnat és el portagonista” moderada per la Montserrat Montagut, cap del Servei de Llengües Estrangeres.

L’experiència va ser molt enriquidora.

Podeu veure l’àlbum de la jornada aquí