L’alumnat de 4t ESO fa estada a Un hotel a la costa

Per

segon any consecutiu l’alumnat de 4t ESO ha llegit l’exquisida traducció que Miquel Berga ha fet dels llibres escrits per Nancy Johnstone en un únic volum titulat Un hotel a la costa. D’aquí que el dia 25 de juny vam rebre a l’institut la visita de Miquel Berga, que ens va apropar una mica més a l’univers de la Tossa dels anys 30 del segle passat i a les vicissituds de la guerra civil en aquesta localitat, tan ben explicades per la Nancy Johnstone i tan ben reportades per Miquel Berga. Però, a més a més, aquest any vam decidir anar a passar dos dies a Tossa de Mar, per acabar d’amarar-nos del llibre, i fins i tot els alumnes van poder dormir a l’Hotel Don Juan i visitar les estances de la Casa Johnstone, que es troben dins d’aquest hotel. Dues jornades completes, que ens van permetre acabar d’aprofundir la lectura i també divertir-nos una bona estona amb els esports aquàtics de la cala Canyelles.