Intercanvi Bescanó-Assen. Visita a Figueres

Els alumnes de 3r d’ESO i els seus companys holandesos van visitar divendres l’impressionant Castell de Sant Ferran de Figueres, un recinte fortificat construït el segle XVIII per l’ enginyer Pedro Martín Cermeño per ordre del rei Ferran VI de Borbó. La construcció, que té 320.000 metres quadrats d’ extensió, és una de les fortaleses militars més grans d’Europa i el monument més gran de Catalunya. La visita guiada va incloure un ruta en jeep i una volta en barca pels enormes dipòsits d’aigua. Els alumnes van poder visitar les cavallerisses, les habitacions dels soldats, el pati d’armes i el sistema de túnels que conformaven les contra-mines.

Després de la visita, els estudiants van anar a la platja de Sant Martí d’Empúries. Feia un dia radiant i molts dels alumnes es van banyar. Va ser una jornada perfecte.