Participació dels nostres alumnes a la XXXVII Olimpíada Química de Catalunya

El passat 5 de març de 2024, els nostres alumnes Roger Campos, Ana Llácer i Andrea González de 2n de Batxillerat es van presentar a les proves de la XXXVII Olimpíada Química de Catalunya.

Aquesta és una competició a la qual s’hi presenten els millors alumnes de química de tots els centres escolars de Catalunya. Enguany hi han participat 321 alumnes repartits en diferents seus, concretament les proves s’han fet a la Universitat de Barcelona (UB), Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), Universitat de Girona (UdG), Universitat Rovira i Virgili (URV), Universitat de Lleida (UdLL), Universitat Pompeu Fabra (UPF) i  a les seus de Manresa i Barcelona de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

Els nostres alumnes van quedar entre els 135 primers classificats dels alumnes que es van presentar a les proves realitzades a la Universitat de Barcelona i entre els 253 millors alumnes de tota Catalunya i també podem dir que  tenim dos alumnes entre els 150 millors de Catalunya. Ens congratulem de la dedicació, esforç, curiositat de tots tres i els felicitem per la feina feta.