Guanyadors del concurs literari de Sant Jordi

L’edició del concurs literari de Sant Jordi d’enguany es va convocar atenent a diferents modalitats. Pels alumnes d’ESO, les modalitats en què es podia participar eren Booktràiler, Microrelat amb IA i modificat amb intel·ligència natural i, en tercer lloc, Adaptació de la lletra d’una cançó. Pel que fa a Batxillerat, es podia participar amb un Relat o poema de creació pròpia.

Els alumnes premiats han estat els següents:

• 1r d’ESO: Fèlix Rojas, Jordi Forés, Joan Parellada i June Iraola. Tots ells de 1r E i en la modalitat de Booktràiler.

• 2n d’ESO: Marta Àvila (2n C), Jana Sabaté (2n B) i Anastàsia Acedo (2n A) en la modalitat d’Adaptació d’una cançó, i Lídia Pavaloaia (2n A) en la modalitat de Microrelat amb IA i modificat amb intel·ligència natural.

• 3r d’ESO: Joan Amigó de 3r C amb un Poema de creació pròpia.

• 4t d’ESO: Àlex Hermoso en la modalitat de Booktràiler i Oriol Gutiérrez en la modalitat de Microrelat amb IA i modificat amb intel·ligència natural, tots dos de 4t D.

• 1r de Batxillerat: Ferran Asensio de 1r A i Tanit Soriano de 1r C.

• 2n de Batxillerat: Yasmina Cheklal, Queralt Callau i Kènia Caubet de 2n B i Ana Llácer de 2n A.

A tots ells, felicitats! I aprofitem, també, per dir que la fira de llibres va ser un èxit, tant pel volum de llibres que els alumnes van portar com pel nombre d’intercanvis que es va fer.