Èxit de participació de la Jornada Primaveral en record de la Sheila

L’alumnat i l’equip docent de Formació Professional han participat avui a la tarda en la Jornada Primaveral, una jornada festiva que ha omplert les aules i el pati de tallers, cursos i activitats el centre educatiu aprofitant que se celebrava Sant Jordi.

L’activitat començava a les 15:10 amb els tallers de treballs manuals, cuina, bellesa, esports i circ. Després del pati, la gresca ha seguit amb tallers com el que explicava el cicle de la menstruació, la participació en diferents esports o els balls que han animat la tarda. La música ha omplert el pati amb DJ Vero i s’ha tancat la jornada amb les actuacions musicals amb un record especial per la nostra companya Sheila Vera, que fa dies ens va deixar per una mort sobtada. Sheila havia estat durant anys la impulsora d’aquesta jornada, i per això tots els docents hem dut un mocador de color lila, el color que més li agradava, per recordar-la com a ella li agradava: fent xerinola. La música de dues alumnes del centre, el beatbox d’un altre alumne, el confeti lila i el refrigeri final han tancat una jornada molt sentida.

Uns moments per recordar els que ens han deixat, fer pinya i divertint-nos fent activitats de germanor, amb l’ajut del temps que ens ha permès fer tot allò que havíem previst.

Us deixem un seguit d’imatges de la jornada.

.