L’alumnat del CFGS d’Educació Infantil explica contes per infants a la Biblioteca

La tarda de dimecres 17 d’abril es va realitzar la segona edició de la Marató de Contes a la Biblioteca Municipal Ramon Bosch de Noya de Sant Sadurní d’Anoia. Per segon any consecutiu, l’alumnat de primer curs del CFGS d’Educació Infantil de l’Institut Intermunicipal es va fer càrrec de la Marató. Es tractava d’un seguit de contes amb diverses temàtiques vinculades al mòdul professional de Desenvolupament Socioafectiu. Els contes tractaven diversos temes, com ara: l’autoestima, les emocions, els valors, la diversitat… A l’acte van assistir més d’una vintena d’infants d’entre 3 i 6 anys acompanyats dels seus referents familiars, que van poder gaudir de diverses històries, així com del material que van preparar els alumnes per amenitzar els contes.