Els alumnes de 4t d’ESO s’informen amb els seus companys de Batxillerat i FP

Aprofitant les activitats del Saló de l’Ensenyament de l’Inter, una setantena d’alumnes de 4t d’ESO de l’Ínter van poder parlar, el dijous 14, amb els seus companys de Batxillerat i de Formació Professional per preguntar tots els dubtes  que els han sorgit de cara a escollir quins estudis faran en el futur.

Que hagin estat els seus propis companys d’institut els encarregats d’explicar amb què es poden trobar en el futur, què se’ls demanarà tant a Batxillerat com a FP i quin sentit té cursar aquests estudis, ha estat molt profitós, entre altres raons perquè la proximitat entre uns i altres ha ajudat a què es plantegessin els dubtes amb més confiança i complicitat.

Tots ells es van trobar a l’aula polivalent i allà els alumnes de 4t van poder anar a les diferents taules d’informació per obtenir tota l’ajuda que els calia dels seus companys.

Des d’aquí donem també les gràcies a tots els alumnes de Batxillerat i d’FP que voluntàriament van explicar la seva experiència personal per tal ajudar els seus companys de 4t d’ESO a triar estudis.