XX Certamen de Lectura en Veu Alta

Ja hem seleccionat els nostres representants en les diferents categories del “XX Certamen de Lectura en Veu Alta”. Ens representaran Marc Cózar Copoví (Grumets Vermells), Joan Vilanova Guàrdia (Grumets Verds); Sira Folch Rius (Corsaris); Giacomo Adriano León Calderón (Timoners) i l’equip format per Pol Alaixendri Mayor, Júlia Cosme Arasa i Paula Tejeda Vaquer (Tropa de Corsaris).
Després de les fases de classe, vam celebrar la final de centre a la nostra biblioteca, en la qual els nostres alumnes van demostrar tenir un gran nivell. Va ser molt difícil pel jurat seleccionar l’alumnat que ens representarà. Bona feina i molta sort!