Tanquem projectes

Activitats competencials, engrescadores i útils per al centre i per a la comunitat. Per una banda, un equip d’alumnes de 1r d’ESO, coordinats per la professora Eva Reguera, ha desenvolupat el projecte de decoració d’un dels bancs de la plaça de lo carrilet de Tortosa dintre de la proposta”transformem un raconet”.
Per altra banda, el professor de Tecnologia Àlex Borull, han dissenyat i elaborat els sofàs i taules que ara donen la benvinguda al centre. amb els seus alumnes de 3r i 4t d’ESO. Tot elaborat amb materials reciclats.

Enhorabona per les propostes i la feina feta!

IMG-20170620-WA0022