Setmana de l’Esport 2020

Aquesta setmana, de nou, l’esport ha estat el protagonista al nostre Institut Escola, no només el nostre alumnat ha pogut gaudir amb l’esport, sinó que, per quart any, les famílies han tingut la possibilitat de participar en diferents propostes que s’han afegit a la tradicional “Tarda d’esport en família” que vam celebrar el dimarts. Parlem de “Community”, un conjunt d’activitats gratuïtes lúdiques i esportives programades per a totes les tardes des de les 16.30 h fins a les 18 h. “Psicomotricitat en família” i “Ioga en família” es van poder celebrar el dilluns i han quedat ajornades “Fem un tastet d’skate” i “Drawdance (pintem i ballem)”. Una forma esportiva i educativa de celebrar la setmana esportiva de l’EMD de Jesús i el pròxim dia mundial de l’activitat física.

Durant tota la setmana s’han coordinat jornades multiesportives dirigides a tota la comunitat educativa, des de P3 fins a 4t d’ESO, famílies i professorat. L’alumnat de Som-hi va realitzar curses de “correpasillos” i van xalar amb moltes altres activitats. Els companys de primària van passar en grups per les diferents estacions: hoquei, rodes, bàsquet, futbol i jocs tradicionals. El dia de l’ESO, previst per a divendres, també s’ha hagut d’ajornar.

De nou, un gran èxit de participació i difusió de l’esport, tot l’alumnat, famílies i claustre ha gaudit amb aquesta setena jornada esportiva de l’I-E Daniel Mangrané. Compartim galeria d’imatges. #juntsmillor #MakingMangrané

SETMANA DE L’ESPORT 2020