Residus zero al centre

El nostre Institut Escola vol cuidar i contribuir a preservar el nostre planeta. Som una escola verda, per això, els i les alumnes d’Eskamot verd us volem demanar la col·laboració per tal de no generar cap residu en els esmorzars dels vostres fills i filles. Per tal de fer-ho possible us demanem no portar paper d’alumini, tetrabrics i plàstics i fer ús de botelles reutilitzables, carmanyoles i bocs and roll i així aconseguir el nostre objectiu de la campanya: residus zero a l’escola o minimitzar el màxim possible el reciclatge.

Som un equip i confiem en la vostra ajuda per tal de fer una escola i un món millor!