Primer programa del trimestre

Programa elaborat per l’alumnat de castellà de 6è de primària i 4t d’ESO. En aquest escoltarem diferents reportatges elaborats per alumnat de 4t: “Colapso energético” i “Adiciones a las pantallas”. A més, sabrem què agrada més del nostre centre, què llibres, sèries o pel·lícules agraden al nostre alumnat, quines són les tradicions nadalenques preferides i escoltarem els missatges que envien a la nostra comunitat educativa. Per finalitzar, coneixerem amb més profunditat a dos docents de l’IE: Francesc Sánchez i Meritxell Copoví.

37″ Reportatge “Colapso energético”
5′ 44″ Escoltem els nostres companys i companyes
8’15” Reportatge “Adicción a las pantallas”
12′37″ Coneixem a… Francesc Sánchez i Meritxell Copoví