Pista de gel

Per segon cop, i per finalitzar el primer trimestre de forma lúdica, el nostre alumnat de Cicle Superior i d’ESO van fer la sortida a la Pista de gel.
Des del Consell Esportiu Baix Ebre i dins de les activitats programades del Pla Català d’Esports, els i les alumnes de cinquè i sisè de Primària i els d’ESO van anar els dies 19 i 20 de desembre a patinar a la pista de gel instal·lada a la plaça de l’Ajuntament de Tortosa. L’activitat va ser gratuïta.
L’activitat esportiva de patinatge sobre gel va durar aproximadament uns 20 minuts. Era obligatori patinar amb guants, que es van portar els mateixos patinadors. Es recomanava anar amb roba esportiva. Els alumnes es van endur l’esmorzar i van esmorzar una estona abans de començar l’activitat.