Lema del curs

L’alumnat del centre ja ha decidit el seu lema del curs 2018-19. Després de les dinàmiques cooperatives en els diferents grups i nivells, tot l’alumnat, de forma conjunta, ha decidit quin serà el missatge que els unirà i cohesionarà durant aquest il·lusionant curs que acabem de començar. “Siguem enginyos@s, unit@s de la mà alcem un somni únic”, presentat pel 2n cicle d’ESO, ha estat el seleccionat. Gràcies a tots per donar la benvinguda al curs, als companys i companyes nouvinguts al centre i de crear un bon clima de convivència des del primer dia.